Aktuality

Skupine Kofola sa v prvom polroku darilo
 |  Skupina Kofola v prvom polroku zvýšila všetky hospodárske ukazovatele. Tržby skupiny bez započítania poľského segmentu stúpli o 7%, so započítaním o 1,9%. Hodnota ukazovateľa EBIT vzrástla dokonca o 113,7%, EBITDA poskočila o 25,9%. Popri vyšších predajoch Kofola hlási, že investorom vyplatila najvyššiu dividendu vo svojej histórii a že chce v tejto ústretovej politike naďalej pokračovať.
Kofola sa posilňuje v segmente minerálnych vôd, kupuje Kláštornú
 |  Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko opäť posilňuje svoje postavenie na trhu. Do svojho portfólia získava ďalší lokálny produkt - slovenskú minerálnu vodu Kláštorná. Touto akvizíciou Kofola potvrdila, že sa orientuje na tradičné a kvalitné značky. Pod vedením podnikateľa Jannisa Samarasa dokázala Kofola vstať z popola a vrátila sa na výslnie. Podobný príbeh chce zopakovať aj v prípade minerálnej vody Kláštorná.
Kofola prichádza s Penožrútmi!
 |  Najobľúbenejší československý nealkoholický nápoj budú v lete okupovať malé potvorky hladné po jeho pene. Kofola sa totiž rozhodla prepojiť letné aktivity s unikátnym spotrebiteľským zážitkom priamo v prostredí prevádzok. V spolupráci s agentúrou WMC | Grey tak spúšťa veľkú kampaň, ktorej súčasťou je okrem iného aj mobilná aplikácia pracujúca na báze augmentovanej reality.
Skupina Kofola v prvom kvartáli zvýšila tržby o 6,7 %, EBITDA stúpla o 23,2 %
 |  Tržby skupiny Kofola v prvom štvrťroku bez započítania poľského segmentu stúpli o 10,9 %, so započítaním Poľska skupina zvýšila tržby o 6,7 %. Hodnota ukazovateľa EBITDA vzrástla o 23,2 %.
Kofola v Česku, na Slovensku i v Adriatickom regióne rástla. Pokračuje v investíciách do zdravého životného štýlu
 |  Tržby Kofoly v minulom roku stagnovali. Základný ekonomický ukazovateľ EBITDA dosiahol výšku 36 miliónov eur, poklesol teda o 10,7%. Firma si viedla dobre na československom trhu, opäť silno rástla v Adriatickom regióne. Napriek avizovanému poklesu v Poľsku sa firme darí stavať nové piliere. Skupina Kofola potvrdzuje jednoznačné smerovanie k zdravým prírodným potravinám, ktorých podiel na celkových tržbách skokovo rastie.
Kofola mieri do bylinkového biznisu
 |  Cesty dvoch českých značiek s dlhoročnou tradíciou sa po niekoľkých desiatkach rokoch opäť spojili. Firma LEROS, výrobca zmesí z liečivých rastlín a vysoko kvalitných prírodných čajov, kedysi ešte pod svojím pôvodným názvom Liečivé rastliny - Zbraslav dodávala pre Kofolu tie správne bylinky pre výrobu rovnomenného nápoja. Práve od dnes je prepojenie oboch firiem ešte tesnejšie. Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko kupuje 100%-ný podiel v tradičnej českej firme LEROS, a to vrátane výrobných kapacít a všetkých zamestnancov. Do čela firmy nastúpi skúsený manažér Martin Mateáš, ktorý pre Kofolu 11 rokov pracoval a teraz sa do nej po štvorročnej prestávke vracia. Obe firmy sa dohodli, že cenu transakcie nebudú zverejňovať.