Aktuality

Skupina Kofola na vlne rastu
 |  Skupina Kofola utŕžila medziročne o 2,2% viac, EBITDA stúpla o 6,4%, ukazovateľ EBIT o 15,3%. Tržby rástli v Česku, na slovenskom i v adriatickom regióne. Pozitívny hospodársky výsledok si Kofola udržala napriek veľmi zložitej situácii na poľskom trhu, kde donedávna pôsobila najmä prostredníctvom spoločnosti Hoop Poľska. Tú v marci 2019 predala a na poľskom trhu zostane prítomná prostredníctvom výrobcu ovocných a bylinných štiav Premium Rosa.
Ustronianka prevezme firmu Hoop Polska
 |  Ustronianka, popredný poľský výrobca minerálnych vôd, konkrétne jej majiteľ, firma ZMB Capital a Kofola ČeskoSlovensko, jeden z najväčších výrobcov nealkoholických nápojov v Európe, podpísali zmluvu o kúpe 100 % akcií spoločnosti Hoop Polska. Pre dokončenie celého procesu je potrebné splniť niekoľko podmienok na oboch stranách a získať súhlas od miestneho protimonopolného úradu UOKIK. Uzatvorenie transakcie sa očakáva na jar tohoto roka. Po tomto kroku získa spoločnosť Hoop Polska dôveryhodného a stabilného vlastníka, ktorý vďaka svojim bohatým skúsenostiam bude aj naďalej rozvíjať jej doterajšie podnikanie.
Keď príde do Rajeckej doliny zima, všetko je inak
 |  Kofola ČeskoSlovensko v spolupráci s agentúrou KASPEN / JUNG VON MATT pripravila nový televízny spot na podporu pramenitej vody Rajec. Kreatívne spracovanie nadväzuje na dlhodobý koncep „tichých" spotov, avšak prináša úplne nový príbeh v nezvyčajných prírodných kulisách. Liška, hlavná hrdinka spotu, odhaľuje divákom čaro a nedotknutosť Rajeckej doliny, zahalené do rozprávkovej bielej zimnej periny.
Royal Crown Cola sa vracia ku tradičným koreňom
 |  Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey prichádzajú s novou kampaňou pre značku Royal Crown Cola. Po úspešnom minuloročnom rebrandingu je komunikácia opäť založená na autenticite a americkom južanskom pomalom životnom tempe. Všetky materiály vrátane 60 sekundového televízneho spotu vznikali priamo v mieste zrodu značky, teda na juhu USA.
Láska na prvý dúšok
 |  Kofolové prasiatko cez Vianoce doplnia oživené vianočné ozdoby
Kofola hlási úspešnú sezónu a zvyšuje všetky kľúčové hospodárske ukazovatele
 |  Tržby skupiny Kofola od začiatku roka bez započítania poľského segmentu stúpli o 7%, so započítaním Poľska skupina rástla o 2,3%. Hodnota ukazovateľa EBITDA od začiatku roka vzrástla o 18,2% a ukazovateľ EBIT vystúpil dokonca o 39%. V auguste tržby prvýkrát v histórii prekročili mesačnú miliardovú hranicu predajov.