Aktuality

Kofola hlási úspešný štvrťrok, má našliapnuté na splnenie ročných cieľov
 |  Skupina Kofola odštartovala tento rok výborne a v prvom kvartáli tohto roka navýšila všetky kľúčové hospodárske ukazovatele. Tržby skupiny stúpli o 7,6%, hodnota ukazovateľa EBITDA vzrástla o 12,2%, prevádzkový výsledok hospodárenia o 9,9%. Za pozitívnym výsledkom stojí predovšetkým rast na československom trhu v strategických kanáloch Gastro a Impuls a nadštandardný výkon v adriatickom regióne. V prvom kvartáli skupina Kofola predala poľskú spoločnosť Hoop Polska, čo umožňuje investovať čas a sústrediť energiu na rozvoj rastových trhov a aktivít.
Kofola spúšťa komunikačnú kampaň k najnovšiemu prírastku vo svojom portfóliu
 |  Spoločnosť Kofola v apríli zavŕšila proces opätovného spustenia výroby tradičnej minerálnej vody, ktorú kúpila v júni 2018. Uvedením Kláštornej Kalcia v novej fľaši od Martina Turzíka chce Kofola zopakovať úspešný príbeh, ktorý kedysi začala písať s polozabudnutou Kofolou. V sobotu spustí nový televízny spot z dielne kreatívnej agentúry WMC Grey, ale aj ďalšie komunikačné aktivity.
Vápnikové vody sú ideálne na jednoduché vstrebávanie tejto látky
 |  Vápnik patrí medzi najvýznamnejšie minerály v našom tele. Preto je nevyhnutné prijímať ho v strave a to najlepšie prostredníctvom potravín bohatých na vápnik, ktoré sú pre trávenie, vstrebávanie a metabolizmus vápnika prirodzeným a bezpečným zdrojom. Zo srdca Turčianskej kotliny prichádza minerálna voda Kláštorná Kalcia, ktorá sa vyznačuje práve prirodzene vysokým obsahom vápnika.
Na pultoch sa objavila Kláštorná Kalcia, ktorej zdroj sa radí medzi najkvalitnejšie na území Slovenska
 |  Spoločnosť Kofola zavŕšila proces opätovného spustenia výroby tradičnej minerálnej vody Kláštorná, ktorú kúpila v júni 2018. Uvedením Kláštornej Kalcia na slovenský trh chce zopakovať úspešný príbeh, ktorý kedysi začala písať s polozabudnutou Kofolou.
V Rajeckej Lesnej otvára svoje brány výkupňa bylín Leros
 |  Zhruba pred rokom prevzala spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko pod svoje krídla tradičného výrobcu liečivých bylín Leros. Práve s ním prevádzkuje od minuloročnej jesene v Rajeckej Lesnej novú výkupňu bylín, ktorá po zime opäť otvorí svoje brány už v apríli. Aj vy sa tak môžete stať súčasťou príbehu jedných z najobľúbenejších bylinkových nápojov, ako sú Rajec či Kofola. Kvalitné bylinky nazbierané lokálnymi zberačmi totiž putujú nie len do čajov Leros, ale tiež na výluhy, ktoré sa používajú v tradičnej Kofole a ochutených variantoch Rajca.
Lásky je dosť pre všetkých, hlása v novom spote Kofola
 |  V spolupráci s WMC Grey prichádza Kofola ČeskoSlovensko s novou kampaňou, ktorá nadväzuje na dlhodobú láskyplnú komunikáciu. Tentokrát sa ale inšpiruje básňou Máj od Karla Hynka Máchu a rozvíja príbeh troch hrdinov - Hynka, Viliama a Jarmily.