Aktuality

Viete, ako dodržiavať správny pitný režim aj pri behu?
 |  Pitný režim je pre človeka veľmi dôležitý nielen počas namáhavých športových aktivít, ale aj počas bežného dňa. Bez ohľadu na to, aký aktívny život vedieme, mali by sme dbať na dostatok vody v tele, v závislosti od našej telesnej hmotnosti. Ľudské telo sa totiž počas dňa zbavuje vody. Koľko vody potom stratíme pri behu?
Skupina Kofola za prvý polrok zvýšila tržby o 3,4%, najväčší nárast tržieb hlási Adriatický región
 |  V prvom polroku Skupina Kofola navýšila tržby vo všetkých regiónoch, kde pôsobí, a to aj napriek nepriazni počasia. Tržby Skupiny stúpli medziročne o 3,4 %. Bez vplyvu spoločnosti LEROS, ktorú Skupina kúpila v marci 2018, je to o 2,4 %. Pozitívne sa na tržbách podpísal hlavne Adriatický región, v ktorom najviac stúpla spoločnosť Studenac. Skupina sa aj naďalej sústreďuje na nové rastové príležitosti, a preto nedávno oznámila kúpu českej spoločnosti Espresso. Vďaka tejto akvizícii sa jej gastro portfólio rozšírilo o špičkovú kávu Café Reserva a prémiové čaje Dilmah.
PROJEKT KAMILKA PRINÁŠA NA TRH LIMITOVANÚ EDÍCIU RAJEC HARMANČEK Z BYLÍN VYPESTOVANÝCH V RAJECKEJ DOLINE
 |  Nielen včielky v Rajeckej doline bzučia o tom, že bylinky pre ochutenú pramenitú vodu RAJEC Bylinka si pestuje sama Kofola. Na pomoc si zavolala tú najpovolanejšiu, Kamilu Stehlíkovú, odborníčku na liečivé byliny a kolegyňu z firmy LEROS. V apríli 2019 pomohla zamestnancom Kofoly ručne vysadiť bylinky na poliach v Rajeckej Lesnej, v júli pozbierať prvú úrodu a už v októbri sa na pulty dostane úplne čerstvá novinka - RAJEC Harmanček. Teasingovú imidžovú kampaň na jedinečný produkt z lokálnych bylín môžete vidieť v televízii, online, ale aj na mieste predaja.
HIGH, LONG & FLOW: SEMTEX v nové kampani představuje tři druhy energie
 |  Značka energetických nápojů SEMTEX přichází s čerstvou kampaní, ve které představí novou specializovanou řadu tří produktů – HIGH, LONG a FLOW – vytvořených se zřetelem na různé potřeby zákazníků v různých momentech, které potřebují zvládnout. Za kreativou stojí agentura WMC/Grey.
Rajec chce rozhýbat Gaučosedy, pomáhá jim s tím agentura The Hive
 |  Agentura The Hive má ve svém portfoliu nového klienta, značku pramenité vody Rajec, která spadá pod společnost Kofola ČeskoSlovensko. V České republice a na Slovensku pro ně zajišťuje dlouhodobou komunikaci pramenité vody Rajec prostřednictvím influencerů. Ti mají motivovat své fanoušky k pohybu skrze společné tréninky a závody a podpořit tak myšlenku kampaně Zavaž se k pohybu
Skupina Kofola vstupuje do biznisu s kávou, kupuje prosperujúcu českú firmu Espresso s obratom 93 mil. Kč
 |  Spoločnosť Espresso už viac ako dvadsať rokov prináša na slovenský a český trh nielen špičkovú kávu Café Reserva, ale aj prémiové čaje Dilmah a k tomu zodpovedajúci servis a kultúru. Zakladatelia spoločnosti, manželia Moravcoví, podpísali so zástupcami Kofoly zmluvu na predaj 100% podielu. Spoločnosť Espresso tak v týchto dňoch prechádza plne pod krídla Skupiny Kofola. Transakciou získava Espresso marketingovo a distribučne silného majiteľa s citlivým prístupom k svojim značkám. Skupina Kofola vďaka tejto akvizícii rozširuje svoju ponuku pre gastro zákazníkov o ďalšie významné kategórie. Obe zmluvné strany sa dohodli, že cenu transakcie nebudú zverejňovať.