Aktuality

Kofola v Československu stabilne rastie, v Adriatickom regióne to poriadne rozbehla, v Poľsku sa stane výhradným distribútorom značky Nestea
 |  Hlavná sezóna sa Kofole vydarila, tržby v treťom kvartáli narástli o 3,2 % a zisk EBITDA o 5,8 %. A to všetko počas najchladnejšieho septembra za posledné desaťročie. Za deväť mesiacov Kofola v Česku a na Slovensku medziročne získala o 3,6 % viac. Firme sa výborne darilo i v Adriatickom regióne, kde v tržbách vyrástla dokonca o 23,7 %.
V júni dosiahla Kofola najvyššie predaje vo svojej histórii. Radosť robí adriatický región
 |  Cez rekordný rast tržieb v ČeskoSlovensku a Adriatickom regióne skupina Kofola očakávane vykázala za prvý polrok celkové medziročné tržby nižšie o 3,8 %. Hodnota ukazovateľa EBITDA klesla medziročne o 32,1 %.
Svetlušky vystriedajú lienky. Na obrazovky prichádza spot Rajec Bobuľka
 |  Na konci júla nastane v Rajeckej doline veľké striedanie. Svetlušky predajú žezlo svojim bodkovaným kamarátkam lienkam, strážkyniam bobuliek. Za novým TV spotom značky Rajec stojí, rovnako jako v prípade bylinkového spotu so svetluškami, agentúra Kaspen/Jung von Matt. V televíziách pobeží už od 28. júla.
Skupina Kofola kúpila spoločnosť Premium Rosa, rozšíri tým portfólio produktov z kategórie zdravej výživy na poľskom trhu.
 |  Skupina Kofola podpísala so zástupcami spoločnosti Premium Rosa zmluvu o kúpe 100 % podielu vo firme, čím reaguje na zvyšujúci sa dopyt v oblasti zdravej výživy.
Nové Jupí Koktejl sirupy: Prvé sirupy neodolateľne spájajúce chuť ovocia s najslávnejšími kokteilami sveta
 |  Brusnicový Cosmopolitan, Ananásová Piña Colada, Čerešňový Mai-Tai, Mangový Tropical Dream, Mojito a Melónové mojito - Jupí uvádza na trh prvé sirupy s príchuťou inšpirovanou najznámejšími kokteilami sveta! Šesť unikátnych noviniek ponúka všetkým priaznivcom osviežujúcich nealkoholických nápojov jedinečný zážitok - do detailu vyladené spojenie chutí ovocia. Sirupy Jupí tento rok navyše oslávia svoje osemnáste narodeniny, darčekom k "1. dospelým narodeninám" Jupí dokazuje, že zďaleka nie je len značkou pre deti.
Kofola: tržby podľa očakávania, posilnenie v segmente čerstvých potravín
 |  V súlade s očakávaním manažmentu Kofoly klesli počas prvých troch mesiacov tržby skupiny o 8,4 %, bez započítania hospodárenia v Poľsku naopak povyrástli o 0,4 %. Ukazovateľ EBITDA vykázala skupina za prvý kvartál nižší o 48,7 %. Najväčší skokan v portfóliu skupiny, značka UGO, potvrdila veľmi silný potenciál, keď jej tržby narástli medziročne o 31 %, konkrétne o 702 tis. eur. Kofola plánuje v júni tohto roku podporiť rast značky UGO akvizíciou výrobcu čerstvých šalátov. To by malo značke pomôcť lepšie pokrývať súčasný záujem o zdravšie potraviny.