Aktuality

Kofola hlási úspešnú sezónu a zvyšuje všetky kľúčové hospodárske ukazovatele
 |  Tržby skupiny Kofola od začiatku roka bez započítania poľského segmentu stúpli o 7%, so započítaním Poľska skupina rástla o 2,3%. Hodnota ukazovateľa EBITDA od začiatku roka vzrástla o 18,2% a ukazovateľ EBIT vystúpil dokonca o 39%. V auguste tržby prvýkrát v histórii prekročili mesačnú miliardovú hranicu predajov.
Láska na prvý dúšok
 |  Kofolové prasiatko cez Vianoce doplnia oživené vianočné ozdoby
Kofola posilňuje PR tím
 |  Na pozícii komunikačnej manažérky pre Českú republiku a Slovensko nastupuje Jana Ptačinská Jirátová.
Dotyky vášne novej Vinei Tramín červený
 |  Aktuálna kampaň z dielne agentúry TRIAD predstavuje novú limitovanú edíciu, ktorá vznikla vďaka odrode Tramín červený z južného Slovenska. Nadväzuje tak na minuloročnú edíciu Modrý Portugal. Rovnako, ako pred rokom, sa predstavenie novej chute spája s tradičným remeslom, tentokrát s hrnčiarstvom a maľovanou keramikou.
Skupine Kofola sa v prvom polroku darilo
 |  Skupina Kofola v prvom polroku zvýšila všetky hospodárske ukazovatele. Tržby skupiny bez započítania poľského segmentu stúpli o 7%, so započítaním o 1,9%. Hodnota ukazovateľa EBIT vzrástla dokonca o 113,7%, EBITDA poskočila o 25,9%. Popri vyšších predajoch Kofola hlási, že investorom vyplatila najvyššiu dividendu vo svojej histórii a že chce v tejto ústretovej politike naďalej pokračovať.
Kofola sa posilňuje v segmente minerálnych vôd, kupuje Kláštornú
 |  Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko opäť posilňuje svoje postavenie na trhu. Do svojho portfólia získava ďalší lokálny produkt - slovenskú minerálnu vodu Kláštorná. Touto akvizíciou Kofola potvrdila, že sa orientuje na tradičné a kvalitné značky. Pod vedením podnikateľa Jannisa Samarasa dokázala Kofola vstať z popola a vrátila sa na výslnie. Podobný príbeh chce zopakovať aj v prípade minerálnej vody Kláštorná.