Kofola prichádza s novou značkou talianskej kávy Trepallini

Kofola prichádza s novou značkou talianskej kávy Trepallini

Po tom, čo Kofola ČeskoSlovensko kúpila etablovanú rodinnú firmu Espresso a vstúpila do kávového biznisu, sa rozhodla svoje voňavé portfólio ešte rozšíriť. Na trh uvádza novú značku kávy Trepallini, ktorá je namiešaná talianskymi majstrami, praží sa pekne po starom a stavia na tradícii a skúsenostiach ľudí podieľajúcich sa na výrobe kávy po generácie. Distribuovať ju chce nielen do gastronómie v čase jej opätovného otvorenia, ale aj do domácností prostredníctvom vlastného e-shopu.

Kofola zažila rekordné leto, spotrebitelia boli verní  tradičným značkám

Kofola zažila rekordné leto, spotrebitelia boli verní tradičným značkám

Skupina Kofola zlepšila kľúčové hospodárske ukazovatele, skvelé výsledky priniesol hlavne československý segment nealko nápojov postavený na tradičných značkách. Kofola zaznamenala v treťom kvartáli 2020 v medziročnom porovnaní tržby vyššie o 8325 tis. EUR, hodnota ukazovateľa EBITDA narástla oproti rovnakému kvartálu 2019 o 4592 tis. EUR. Kofola si tak vytvorila rezervu na ekonomické výkyvy súvisiace s druhou vlnou pandémie koronavírusu.

Načítať ďalšie