Neoddeliteľné uzávery sa nevyhnú ani našim nápojom

Neoddeliteľné uzávery sa nevyhnú ani našim nápojom

Na základe rozhodnutia Európskej únie budú od júla 2024 všetci výrobcovia povinní uvádzať na trh nápoje s neodnímateľnými uzávermi. V prípade nedodržania legislatívnej povinnosti by výrobcom mohli hroziť vysoké pokuty od štátu.

Hore dobre

Hore dobre

Tisíce chodníkov po planinách, horách, lesoch i úpätiach, o ktoré sa ale niekto musí starať.

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

Značka pramenitej vody Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, prichádza na televízne obrazovky s novou kampaňou. V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.

Cez dotyk pocíť pocit

Cez dotyk pocíť pocit

Každý deň začína rovnako: vedľa postele ti zazvoní placka pichnutá do elektriky a kým si zase nezalezieš do pelechu, tak ju nedáš z ruky. To čo tomu mŕtvemu zariadeniu dávame je, ale náš cenný čas, ktorý sme mohli stráviť oveľa lepšie, napríklad dotykmi.

Kofola potvrdila veľmi dobrý výsledok za rok 2023 s prevádzkovým ziskom EBITDA vo výške 1,25 miliardy CZK, teda 52,2 mil. €

Kofola potvrdila veľmi dobrý výsledok za rok 2023 s prevádzkovým ziskom EBITDA vo výške 1,25 miliardy CZK, teda 52,2 mil. €

Skupina Kofola vo svojej výročnej správe potvrdila predbežné výsledky zverejnené vo februári. Plánovaný interval EBITDA na rok 2024 zostáva v rozmedzí 1,55 – 1,80 miliardy CZK, rast tržieb odhaduje vedenie firmy o 25 %.

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch  Zubr, Holba a Litovel

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch Zubr, Holba a Litovel

Spoločnosť Pivovary CZ Group zostane samostatne riadeným pilierom rodinnej nápojárskej skupiny.

Výsledky Kofoly mierne prekonali očakávania. Skokanom roka sa stalo UGO

Výsledky Kofoly mierne prekonali očakávania. Skokanom roka sa stalo UGO

Skupina Kofola zverejnila predbežné výsledky roka 2023 a potvrdila dosiahnutie hornej hranice avizovaného cieľa EBITDA 1,25 mld. CZK, teda 52,2 mil. €. Tržby Kofole narástli o 10 % oproti minulému roku a dosiahli 8,69 mld. CZK, v prepočte 362 mil €.

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako darček k svojmu výročiu dostáva nápoj moderný a minimalistický dizajn, na ikonický tvar a tmavozelenú farbu fľaše však dizajnéri nesiahli.

Kofola vstupuje do nového biznisu. Prevádzkovať bude automaty na teplé aj studené nápoje a snacky

Kofola vstupuje do nového biznisu. Prevádzkovať bude automaty na teplé aj studené nápoje a snacky

Kofola ČeskoSlovensko a. s. kúpila 49 % podiel v spoločnosti MIXA VENDING s.r.o., ktorá sa zameriava na prevádzku nápojových a potravinových automatov. Vzniká tak zaujímavé spojenie dvoch lokálnych rodinných firiem, ktoré na trhu pôsobia viac ako 30 rokov.

Skupina Kofola sa podľa výsledkov tretieho štvrťroka dokázala vyrovnať s poklesom predaných objemov

Skupina Kofola sa podľa výsledkov tretieho štvrťroka dokázala vyrovnať s poklesom predaných objemov

Tuzemská nápojárska spoločnosť zverejnila priebežné hospodárske výsledky za 9 mesiacov tohto roka. Úspešne sa jej podarilo nájsť ekonomický balans medzi poklesom spotreby, rastúcimi nákladmi a nutnou ziskovosťou. Tržbám z kľúčovej letnej sezóny pomohlo dobré počasie, a hlavne obľuba čapovanej Kofoly s originálnou bylinkovou receptúrou. Pokračuje aj veľmi pozitívny trend rozvoja divízie UGO, ktorá sa zameriava na predaj čerstvých štiav a zdravých pokrmov.

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola ČeskoSlovensko kupuje väčšinový podiel v spoločnosti Pivovary CZ Group, ktorá rozvíja tradičné značky pív Holba, Zubr a Litovel. Nápojárska rodina tak môže na regionálnej úrovni vstúpiť do ďalšej kategórie, v ktorej bude vedieť využiť svoje podnikateľské, distribučné a marketingové know-how. Dokončenie transakcie, ktorá podlieha schváleniu českých protimonopolných úradov, sa očakáva začiatkom roka 2024.

Funkčné vodozádržné opatrenia môžu pomôcť poškodenej krajine. Pre ich realizáciu je ale nutná súčinnosť všetkých zainteresovaných strán

Funkčné vodozádržné opatrenia môžu pomôcť poškodenej krajine. Pre ich realizáciu je ale nutná súčinnosť všetkých zainteresovaných strán

V Rajeckej doline sa uskutočnil už druhý ročník série workshopov venovaných vodozádržným opatreniam s názvom „Voda nás spája“, ktorých cieľom je predstaviť funkčné metódy zadržiavania vody pre rôzne typy krajiny. Takmer 150 účastníkov hlavne z radov odbornej verejnosti diskutovalo o možnostiach zmiernenia dopadov klimatických extrémov – dlhodobého sucha, prívalových zrážok a následnej erózie pôdy, a úbytku vody v krajine.

Načítať ďalšie