Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Komunikácia Kofoly bude aj tento rok plná lásky. Už v najbližších dňoch sa na televíznych obrazovkách ukáže, že láska je síce len jedna, ale môže mať veľa mien. Či už sú láskyplné pomenovania partnera nežné, vtipné, alebo aj trochu štipľavé, vždy vyjadrujú jedinečné puto, ktoré spája dvoch milujúcich ľudí a dotvárajú príbeh ich lásky. A práve prezývky medzi partnermi sa teraz stávajú hlavným motívom aktuálnej kampane Kofoly - Láska má 1000 mien.

Kofola ukončila minulý rok nad očakávania. Ročný ukazovateľ prevádzkového zisku EBITDA prekročil jednu miliardu českých korún.

Kofola ukončila minulý rok nad očakávania. Ročný ukazovateľ prevádzkového zisku EBITDA prekročil jednu miliardu českých korún.

Aj napriek značným obmedzeniam na trhu v posledných mesiacoch roku z dôvodu koronavírusovej pandémie uzatvorila Skupina Kofola rok 2020 mierne nad očakávania. Hodnota ukazovateľa EBITDA za rok 2020 dosiahla podľa predbežných hospodárskych výsledkov 1,03 miliardy Kč (39 mil. EUR). Celoročné tržby klesli v porovnaní s minulým rokom o 3,7 %. Za relatívne nízkym poklesom tržieb je aj úspešná akvizícia českých minerálnych vôd Ondrášovka a Korunní, ktoré prispeli k rastu podielu na retailovom trhu.

5 tipov, ako sa pripraviť na mesiac bez alkoholu. S Kofolou nebude Suchý február až taký suchý

5 tipov, ako sa pripraviť na mesiac bez alkoholu. S Kofolou nebude Suchý február až taký suchý

Suchý február, osvetová kampaň, ktorá pomáha zmeniť stereotypy v nadmernej konzumácii alkoholu, po deviatich ročníkoch u našich českých susedov prichádza aj na Slovensko a získava dôležitého spojenca. Partnerom sa tento rok v oboch krajinách stala značka Kofola, ktorá prvým stovkám šťastlivcov, ktorí sa zaviažu k mesiacu bez alkoholu na maili [email protected], zaistí zábavu.

Načítať ďalšie