
Aktuality

Kofola prichádza s novou značkou talianskej kávy Trepallini
Po tom, čo Kofola ČeskoSlovensko kúpila etablovanú rodinnú firmu Espresso a vstúpila do kávového biznisu, sa rozhodla svoje voňavé portfólio ešte rozšíriť. Na trh uvádza novú značku kávy Trepallini, ktorá je namiešaná talianskymi majstrami, praží sa pekne po starom a stavia na tradícii a skúsenostiach ľudí podieľajúcich sa na výrobe kávy po generácie. Distribuovať ju chce nielen do gastronómie v čase jej opätovného otvorenia, ale aj do domácností prostredníctvom vlastného e-shopu.

Kofola zažila rekordné leto, spotrebitelia boli verní tradičným značkám
Skupina Kofola zlepšila kľúčové hospodárske ukazovatele, skvelé výsledky priniesol hlavne československý segment nealko nápojov postavený na tradičných značkách. Kofola zaznamenala v treťom kvartáli 2020 v medziročnom porovnaní tržby vyššie o 8325 tis. EUR, hodnota ukazovateľa EBITDA narástla oproti rovnakému kvartálu 2019 o 4592 tis. EUR. Kofola si tak vytvorila rezervu na ekonomické výkyvy súvisiace s druhou vlnou pandémie koronavírusu.