
CIRKULKA ZAČÍNA PÍSAŤ NOVÝ PRÍBEH
Kofola v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj pre maloobchod.
Kofola v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj pre maloobchod.
Nápad vytvoriť vlastný e-shop, plný originálnych a od srdca pripravených vecičiek, v Kofole driemal už nejaký ten piatok. Prvou lastovičkou boli prasiatkové Fusakle, ktoré po minuloročných Vianociach vystrkujú rožky z desiatok tisíc topánok v Česku aj na Slovensku. Kofola teraz prichádza s celou kolekciou lokálneho #merchcochces, ktorý je dostupný na Kofolashop.sk.
Na zotavení hlubokých ran bude třeba dlouhých desetiletí, ale k zalepení akutních šrámů se snažíme hledat cestu i my v Kofole.
Za účelom posilnenia rozvojových aktivít zvažuje manažment firmy predaj takmer 5 % akcií.
Novými majiteľmi tretinových podielov slovenského výrobcu preforiem na výrobu PET fliaš a zároveň recyklátora plastových fliaš, spoločnosti General Plastic, sa stanú spoločnosti Mattoni 1873 a Kofola. Obe spoločnosti podpísali zmluvu na odkúpenie podielu od doterajšieho majiteľa – spoločnosti GP Alliance. Tá si naďalej ponechá zvyšnú tretinu akcií. Transakcia bude zrealizovaná po schválení zo strany dotknutých súťažných úradov.
Zlaté prasiatko z reklamy na Kofolu už vystrkuje rožky z viac ako 10 000 párov topánok po celom ČeskoSlovensku alebo možno ešte len čaká na svoju misiu v Mikulášskom balíčku či pod vianočným stromčekom. Kofomäkkúše od značiek Kofola a Fusakle – ponožky, šál a čiapka prinášajú trochu tepla v tomto mrazivom čase všetkým milovníkom tradičných darčekov.
Skupina Kofola zverejnila výsledky hospodárenia v treťom štvrťroku 2021. Tržby jej v tomto období medziročne vzrástli o 34 miliónov českých korún, teda 1,3 mil. EUR a o 1,6 % tak prekonali vlaňajší rekordný výsledok. V letných mesiacoch sa jej darilo ako na českom a slovenskom trhu, tak aj v adriatickom regióne. Ten zažil oživenie vďaka prílevu turistov, ktorí vlani kvôli pandemickým opatreniam v regióne chýbali. Prevádzkový zisk EBITDA sa za deväť mesiacov roku medziročne zvýšil o 81 miliónov českých korún (3,1 mil. EUR). Manažment Kofoly tak spresnil svoj celoročný odhad v rozmedzí 1,08 – 1,12 miliardy CZK a na novembrovom valnom zhromaždení navrhne výplatu dividendy.
Ak zmiešate kopec lásky s jablkami so škoricou alebo karamelom, vznikne kombinácia, ktorá nemôže chýbať na žiadnom vianočnom stole. Práve spojenie jabĺk a škorice je historicky najobľúbenejšou príchuťou v 15-ročnej histórii limitovaných vianočných edícií Kofoly a tento rok prichádza znovu. Spoločnosť jej bude robiť aj úplne nová karamelová príchuť. Pozrite sa spolu s nami na to, ktoré vianočné chute Kofoly sa dostali na stupienky víťazov.
„Nie nie, ja nemusím, ja už ho vidím,“ zaznieva pred Vianocami z televíznych obrazoviek už po devätnásty krát. Vianočná reklama Kofoly, kde ocko s dcérkou stretnú na prechádzke lesom „zlaté prasiatko“, bude súčasťou jej vianočnej kampane aj tento rok. Spot predstaví aj špeciálny darček pre fanúšikov značky a vianočných tradícií, ktorý Kofola uplietla spolu so značkou Fusakle. Mäkká a hrejivá kolekcia ponožiek, šálov a čiapok, v krásnom kofoláckom vianočnom dizajne, je dostupná na stránke www.kofola.sk a bude v ponuke až do vypredania. Kofola už tradične doplnila svoje portfólio aj o dve vianočné limitované edície, tentokrát v príchutiach Kofola Karamel a Kofola Jablko so škoricou
Aj vy sa už tešíte, že prišlo babie leto a máte v pláne poriadne sa zapotiť na záhrade alebo sa pustiť do dlho odkladaných opráv na chalupe? Tak popri dostatočnom príjme tekutín a energie nezabudnite ani na príjem vápnika, ktorý je veľmi dôležitý pre správnu činnosť našich svalov. Pri fyzickej námahe ho svaly potrebujú vo zvýšenej miere, a ak nechcete, aby si ho „ukradli“ z kostí, je potrebné vápnik priebežne dopĺňať, ideálne v jeho prirodzenej forme. Prirodzene bohatá na vápnik je aj minerálna voda Kláštorná Kalcia, ktorá správne doplní váš pitný režim aj počas jesenných prác.
Jaký nápojový obal je k přírodě nejšetrnější? Dlouhodobě si klademe otázku, jak vyrábět naše produkty co nejohleduplněji k přírodě, ale přitom zajistit stálou kvalitu nápojů a zachovat komfort pro spotřebitele. Už 6 let pravidelně počítáme uhlíkovou stopu jednotlivých obalů a snažíme se činit taková rozhodnutí, která v budoucnu povedou k co nejmenším nárokům na práci s primární surovinou, ke snižování spotřebované energie a k minimalizaci odpadu.
Už tento víkend štartuje 8. ročník ultrabehu Štefánik Trail, ktorý preverí fyzickú a psychickú zdatnosť aj tých najodvážnejších. Na 145 km dlhej trase Štefánikovej magistrály po hrebeni Malých Karpát budú bežci potrebovať doplniť nielen energiu, ale aj tekutiny a minerály, ktoré potením a prácou svalov telo stratí. Za hodinu tréningu totiž ľudské telo spotrebuje 3 – 4 l tekutín a 400 mg vápnika, čo sa pri ultrabehu trvajúcom 16 – 32 hodín, najrýchlejší ultrabežec v roku 2019 trasu zvládol za 15 hod. 47 min., len znásobuje. Aj preto bude v tomto roku ultrabežcom na najdlhšej trati, aj na tých kratších 40- a 80-kilometrových, dopĺňať tekutiny Kláštorná Kalcia, minerálna voda prirodzene bohatá na vápnik.