CIRKULKA ZAČÍNA PÍSAŤ NOVÝ PRÍBEH

CIRKULKA ZAČÍNA PÍSAŤ NOVÝ PRÍBEH

Kofola v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj pre maloobchod.

MERCH, ČO CHCEŠ. ORIGINÁLNY A LOKÁLNY.

MERCH, ČO CHCEŠ. ORIGINÁLNY A LOKÁLNY.

Nápad vytvoriť vlastný e-shop, plný originálnych a od srdca pripravených vecičiek, v Kofole driemal už nejaký ten piatok. Prvou lastovičkou boli prasiatkové Fusakle, ktoré po minuloročných Vianociach vystrkujú rožky z desiatok tisíc topánok v Česku aj na Slovensku. Kofola teraz prichádza s celou kolekciou lokálneho #merchcochces, ktorý je dostupný na Kofolashop.sk.

Ukrajina + my = bolavé ❤️

Na zotavení hlubokých ran bude třeba dlouhých desetiletí, ale k zalepení akutních šrámů se snažíme hledat cestu i my v Kofole.

Kofole sa v minulom roku darilo. Prevádzkový zisk EBITDA vo výške 43,9 mil. € prekročil očakávania a vrátil sa na úroveň pred pandémiou.

Kofole sa v minulom roku darilo. Prevádzkový zisk EBITDA vo výške 43,9 mil. € prekročil očakávania a vrátil sa na úroveň pred pandémiou.

Za účelom posilnenia rozvojových aktivít zvažuje manažment firmy predaj takmer 5 % akcií.

Kofola a Mattoni 1873 sa stanú spolumajiteľmi slovenského výrobcu preforiem na výrobu PET fliaš General Plastic.

Kofola a Mattoni 1873 sa stanú spolumajiteľmi slovenského výrobcu preforiem na výrobu PET fliaš General Plastic.

Novými majiteľmi tretinových podielov slovenského výrobcu preforiem na výrobu PET fliaš a zároveň recyklátora plastových fliaš, spoločnosti General Plastic, sa stanú spoločnosti Mattoni 1873 a Kofola. Obe spoločnosti podpísali zmluvu na odkúpenie podielu od doterajšieho majiteľa – spoločnosti GP Alliance. Tá si naďalej ponechá zvyšnú tretinu akcií. Transakcia bude zrealizovaná po schválení zo strany dotknutých súťažných úradov.

Nie nie, ja nemusím, ja už ho nosím

Nie nie, ja nemusím, ja už ho nosím

Zlaté prasiatko z reklamy na Kofolu už vystrkuje rožky z viac ako 10 000 párov topánok po celom ČeskoSlovensku alebo možno ešte len čaká na svoju misiu v Mikulášskom balíčku či pod vianočným stromčekom. Kofomäkkúše od značiek Kofola a Fusakle – ponožky, šál a čiapka prinášajú trochu tepla v tomto mrazivom čase všetkým milovníkom tradičných darčekov.

Skupina Kofola má za sebou ďalšie rekordné leto. Za rastom tržieb je aj mimoriadne úspešná sezóna v regióne Adriatic.

Skupina Kofola má za sebou ďalšie rekordné leto. Za rastom tržieb je aj mimoriadne úspešná sezóna v regióne Adriatic.

Skupina Kofola zverejnila výsledky hospodárenia v treťom štvrťroku 2021. Tržby jej v tomto období medziročne vzrástli o 34 miliónov českých korún, teda 1,3 mil. EUR a o 1,6 % tak prekonali vlaňajší rekordný výsledok. V letných mesiacoch sa jej darilo ako na českom a slovenskom trhu, tak aj v adriatickom regióne. Ten zažil oživenie vďaka prílevu turistov, ktorí vlani kvôli pandemickým opatreniam v regióne chýbali. Prevádzkový zisk EBITDA sa za deväť mesiacov roku medziročne zvýšil o 81 miliónov českých korún (3,1 mil. EUR). Manažment Kofoly tak spresnil svoj celoročný odhad v rozmedzí 1,08 – 1,12 miliardy CZK a na novembrovom valnom zhromaždení navrhne výplatu dividendy.

Kofola uvádza vianočné limitované edície:  jablko so škoricou a karamel

Kofola uvádza vianočné limitované edície: jablko so škoricou a karamel

Ak zmiešate kopec lásky s jablkami so škoricou alebo karamelom, vznikne kombinácia, ktorá nemôže chýbať na žiadnom vianočnom stole. Práve spojenie jabĺk a škorice je historicky najobľúbenejšou príchuťou v 15-ročnej histórii limitovaných vianočných edícií Kofoly a tento rok prichádza znovu. Spoločnosť jej bude robiť aj úplne nová karamelová príchuť. Pozrite sa spolu s nami na to, ktoré vianočné chute Kofoly sa dostali na stupienky víťazov.

Kofola oslavuje Vianoce: tento rok si  spoločne s Fusaklami uplietla KofoMäkkúše

Kofola oslavuje Vianoce: tento rok si spoločne s Fusaklami uplietla KofoMäkkúše

„Nie nie, ja nemusím, ja už ho vidím,“ zaznieva pred Vianocami z televíznych obrazoviek už po devätnásty krát. Vianočná reklama Kofoly, kde ocko s dcérkou stretnú na prechádzke lesom „zlaté prasiatko“, bude súčasťou jej vianočnej kampane aj tento rok. Spot predstaví aj špeciálny darček pre fanúšikov značky a vianočných tradícií, ktorý Kofola uplietla spolu so značkou Fusakle. Mäkká a hrejivá kolekcia ponožiek, šálov a čiapok, v krásnom kofoláckom vianočnom dizajne, je dostupná na stránke www.kofola.sk a bude v ponuke až do vypredania. Kofola už tradične doplnila svoje portfólio aj o dve vianočné limitované edície, tentokrát v príchutiach Kofola Karamel a Kofola Jablko so škoricou

Čím viac námahy, tým vyššia potreba vápnika

Čím viac námahy, tým vyššia potreba vápnika

Aj vy sa už tešíte, že prišlo babie leto a máte v pláne poriadne sa zapotiť na záhrade alebo sa pustiť do dlho odkladaných opráv na chalupe? Tak popri dostatočnom príjme tekutín a energie nezabudnite ani na príjem vápnika, ktorý je veľmi dôležitý pre správnu činnosť našich svalov. Pri fyzickej námahe ho svaly potrebujú vo zvýšenej miere, a ak nechcete, aby si ho „ukradli“ z kostí, je potrebné vápnik priebežne dopĺňať, ideálne v jeho prirodzenej forme. Prirodzene bohatá na vápnik je aj minerálna voda Kláštorná Kalcia, ktorá správne doplní váš pitný režim aj počas jesenných prác.

rPET a vratné sklo jsou pro spotřebitele jednou z nejekologičtějších cest

rPET a vratné sklo jsou pro spotřebitele jednou z nejekologičtějších cest

Jaký nápojový obal je k přírodě nejšetrnější? Dlouhodobě si klademe otázku, jak vyrábět naše produkty co nejohleduplněji k přírodě, ale přitom zajistit stálou kvalitu nápojů a zachovat komfort pro spotřebitele. Už 6 let pravidelně počítáme uhlíkovou stopu jednotlivých obalů a snažíme se činit taková rozhodnutí, která v budoucnu povedou k co nejmenším nárokům na práci s primární surovinou, ke snižování spotřebované energie a k minimalizaci odpadu.

Kláštorná Kalcia dodá vápnik ultrabežcom na Štefánik Trail

Kláštorná Kalcia dodá vápnik ultrabežcom na Štefánik Trail

Už tento víkend štartuje 8. ročník ultrabehu Štefánik Trail, ktorý preverí fyzickú a psychickú zdatnosť aj tých najodvážnejších. Na 145 km dlhej trase Štefánikovej magistrály po hrebeni Malých Karpát budú bežci potrebovať doplniť nielen energiu, ale aj tekutiny a minerály, ktoré potením a prácou svalov telo stratí. Za hodinu tréningu totiž ľudské telo spotrebuje 3 – 4 l tekutín a 400 mg vápnika, čo sa pri ultrabehu trvajúcom 16 – 32 hodín, najrýchlejší ultrabežec v roku 2019 trasu zvládol za 15 hod. 47 min., len znásobuje. Aj preto bude v tomto roku ultrabežcom na najdlhšej trati, aj na tých kratších 40- a 80-kilometrových, dopĺňať tekutiny Kláštorná Kalcia, minerálna voda prirodzene bohatá na vápnik.

Načítať ďalšie