Nájdi prácu, ktorá ti zachutí!

X
TS Kofola hlási úspešnú sezónu v zachránených sadoch. Rozširuje výsadbu aj plochu, na ktorej hospodári

TS Kofola hlási úspešnú sezónu v zachránených sadoch. Rozširuje výsadbu aj plochu, na ktorej hospodári

Ročne spotrebuje nápojárska rodina Kofola ČeskoSlovensko pri výrobe svojich nápojov vyššie stovky ton jabĺk. Mať pod kontrolou kvalitu ďalšej významnej suroviny od semienka po produkt sa rozhodla v Pragerových sadoch v Libine, ktoré zachránila pred vyklčovaním. Okrem jabĺk si tu pestuje aj hrušky, višne a na stále väčšej ploche aj bylinky.

Každá kvapka sa počíta: Kvapka Rajeckej doliny chráni vodu pre budúcnosť

Každá kvapka sa počíta: Kvapka Rajeckej doliny chráni vodu pre budúcnosť

V srdci Rajeckej doliny vyrábame Kofolu a plníme do fliaš pramenitú vodu Rajec. Prírodné prostredie doliny je jedinečné a robíme všetko pre to, aby takým zostalo aj pre budúce generácie.

Kofola znížila spotrebu plastu o 700 ton vďaka projektu ekomodulácie

Kofola znížila spotrebu plastu o 700 ton vďaka projektu ekomodulácie

Po piatich rokoch intenzívnych testov dokončila Kofola ČeskoSlovensko rozsiahly projekt úprav svojich obalov. Výsledkom je zníženie spotreby plastu o 700 ton ročne, úspora približne 700 000 € a zároveň jednoduchšia recyklácia vybraných typov fliaš.

Kofola v lete pomohla k tisíckam nových známostí a na festivaloch oddala desiatky párov

Kofola v lete pomohla k tisíckam nových známostí a na festivaloch oddala desiatky párov

Zoznamku, tajné koncerty a silné emócie prinieslo Námestie Lásky od Kofoly. Spolu so zoznamovacou aplikáciou Kofoláska a originálnym konceptom festivalových aj skutočných svadieb Kofola pripomenula, že láska chutí najlepšie naživo. K unikátnym zážitkom prispeli aj známe osobnosti ako Vladimír Polák z ostravského zoskupenia Tři Tygři, spevák Sofian Medjmedj, Alan Murin alebo víťazi Love Islandu Kiki a Trabo.

Kofola posilňuje: na Slovensku kupuje spoločnosť ASO VENDING

Kofola posilňuje: na Slovensku kupuje spoločnosť ASO VENDING

Skupina Kofola, významný výrobca nealkoholických nápojov v strednej Európe, nadväzuje na strategické tuzemské aj zahraničné akvizície z posledných rokov a posilňuje svoju pozíciu na slovenskom vendingovom trhu. Vo štvrtok 14. augusta dokončila kúpu 100 % podielu v spoločnosti ASO VENDING, najväčšom prevádzkovateľovi kávových, potravinových a nápojových automatov na Slovensku. Na čelo novej skupinovej entity sa postaví Rastislav Kráľ, doterajší obchodný riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko pre Retail. Na tejto pozícii ho vystrieda Daniela Dlouhá.

Tomáš Jendřejek: Jeden z piatich statočných, čo podľahol kúzlu Kofoly a teraz aj jabĺk

Tomáš Jendřejek: Jeden z piatich statočných, čo podľahol kúzlu Kofoly a teraz aj jabĺk

Patrí ku Kofole takmer od úplného začiatku. Do firmy nastúpil v roku 1994, pár mesiacov po tom, čo Kostas Samaras kúpil malú sodovkárňu v Krnove. Odvtedy sa Tomáš Jendřejek postupne vypracoval na pozíciu obchodného riaditeľa, riaditeľa nákupu firmy, podieľal sa na chode UGO a tam sa zamiloval do jabĺk. Dnes riadi celú poľnohospodársku divíziu v Kofole a stará sa o Pragerove sady v Libine.

Kofola kupuje ďalšie kávové plantáže.  Rodinnú farmu a kvalitné zrno našla v Paname

Kofola kupuje ďalšie kávové plantáže. Rodinnú farmu a kvalitné zrno našla v Paname

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko rozširuje svoje poľnohospodárske aktivity a oznamuje vstup do ďalšieho kávového regiónu svetového významu. Po Kolumbii investuje do farmy v panamskom Boquete – oblasti, ktorá sa preslávila najkvalitnejšími kávovými odrodami, vrátane ikonickej Geishy. Cieľom Kofoly je posilniť kontrolu nad surovinami a prepojiť celý hodnotový reťazec – od pestovania až po balenie – pod hlavičku spoločnosti LEROS.

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje  ovocnú desiatu Ovokous

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje ovocnú desiatu Ovokous

Značka Jupík, tradične spájaná s detskými nápojmi, rozširuje svoje pôsobenie mimo segment pitného režimu. Po tom, čo uspela s ovocnou zmrzlinou, sa tento rok púšťa do zdravých desiat – ovocných kúskov bez pridaného cukru. Tento rok tiež značka prešla redizajnom a svojou novou kampaňou aj ďalšími aktivitami povzbudzuje deti k tvorivosti.

Kofola sa pustila do záchrany brownfieldu. Začala s výstavbou nového sídla v Dolných Vítkoviciach

Kofola sa pustila do záchrany brownfieldu. Začala s výstavbou nového sídla v Dolných Vítkoviciach

Budove Nových kúpeľov v areáli Dolu Hlubina v Ostrave vdýchne rodinná spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko nový život. Okrem kancelárií tu vybuduje návštevnícku atrakciu v podobe interaktívneho múzea tradičnej značky Kofola.

Máme nabité na sezónu

Máme nabité na sezónu

Minulý rok sme na vývoji nových produktov pracovali naozaj usilovne a s nasadením. Vďaka tomu si teraz môžeme predstaviť kopec noviniek naprieč celým portfóliom. Ktoré to sú? Poď me sa na ne pozrieť!

Čapovaná Kofola patrí k našim reštauráciám stejně ako dobrá hudba

Čapovaná Kofola patrí k našim reštauráciám stejně ako dobrá hudba

Tatry Mountain Resorts jsou jedním z našich nejdůležitějších partnerů. Předsedy představenstva Igora Rattaje jsme se zeptali, co se na českých sjezdovkách nejčastěji pije a jak si u zákazníků stojí náš nedávno představený Semtex AIR.

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.

Načítať ďalšie