Príď ku šťastiu na námestí
Môžete sa na nás tešiť na Rock for People, Colours of Ostrava, Grape aj na Festival Pohoda.
Môžete sa na nás tešiť na Rock for People, Colours of Ostrava, Grape aj na Festival Pohoda.
Údolie zimomriavok, Veľký bozkávací okruh, Nežná rovinka, Hora bubliniek... Všetky tieto miesta si pýtajú dotyk nášho partnera. Po tom, čo Kofola začala vlani inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, tento rok sa zamerala práve na dotyky. Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité na utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícky dotykov venujeme priemerne každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A to chce originálna československá značka zmeniť.
Tisíce chodníkov po planinách, horách, lesoch i úpätiach, o ktoré sa ale niekto musí starať.
Značka pramenitej vody Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, prichádza na televízne obrazovky s novou kampaňou. V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.
Každý deň začína rovnako: vedľa postele ti zazvoní placka pichnutá do elektriky a kým si zase nezalezieš do pelechu, tak ju nedáš z ruky. To čo tomu mŕtvemu zariadeniu dávame je, ale náš cenný čas, ktorý sme mohli stráviť oveľa lepšie, napríklad dotykmi.
Spoločnosť Pivovary CZ Group zostane samostatne riadeným pilierom rodinnej nápojárskej skupiny.
Skupina Kofola zverejnila predbežné výsledky roka 2023 a potvrdila dosiahnutie hornej hranice avizovaného cieľa EBITDA 1,25 mld. CZK, teda 52,2 mil. €. Tržby Kofole narástli o 10 % oproti minulému roku a dosiahli 8,69 mld. CZK, v prepočte 362 mil €.
Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako darček k svojmu výročiu dostáva nápoj moderný a minimalistický dizajn, na ikonický tvar a tmavozelenú farbu fľaše však dizajnéri nesiahli.
Po tom, čo sa rodinná nápojárska spoločnosť Kofola začala pred pár rokmi intenzívne venovať pestovaniu a spracovaniu bylín v Rajeckej doline, rozhodla sa teraz rozšíriť svoj záber o ďalšie nápojové suroviny. Na takmer 60 hektároch bude na Úsovsku na severnej Morave obhospodarovať jablčný sad, s cieľom vypestovať tu špeciálnu odrodu jabĺk potrebnú na výrobu ciderov. V Kolumbii zase Kofola smeruje k spoluvlastníctvu 230 hektárov kávových plantáží.
Kofola ČeskoSlovensko zverejnila svoje hospodárske výsledky za 2. štvrťrok. Zisková marža sa začína blížiť k predpandemickej úrovni. Napriek poklesu objemu predaných litrov vykazuje za prvý polrok EBITDU vo výške 581 mil. Kč, teda 24 529 tis. EUR. Novinky uvedené na všetkých trhoch si získali srdcia spotrebiteľov. Čerstvá divízia UGO pokračuje v rastovom trende, v 2. štvrťroku sa dokonca prehupla do čiernych čísel na úrovni celkového výsledku hospodárenia.
Šesť zamilovaných párov bude na tohtoročný festival Grape spomínať celý život. V Láskyplný piatoček, aj nasledujúcu sobotu, im totiž Kofola zorganizuje svadbu priamo v areáli festivalu. Prvé páry si už svoje ÁNO povedali v júli na festivale Colours of Ostrava, teraz v auguste sa Kofokaplnka lásky presunula práve na festival do Trenčína. Zamilované dvojice oddá zástupca mesta Trenčín, ale lásku si tu môžu spečatiť aj ďalšie páry. Sviatočná atmosféra Kofokaplnky a hudba festivalu budú tou správnou kulisou aj pre tých, čo si chcú obnoviť manželský sľub, alebo požiadať svoju polovičku o ruku.
Značka Targa Florio, známa vďaka limonádam zo sicílskych citrusov, rozširuje svoje portfólio o nový rad prémiových tonikov. Tie sú opäť vyrobené z poctivých surovín zo Sicílie. Uvedenie novinky na trh podporí kampaň oslavujúca hrdinov legendárnych automobilových pretekov Targa Florio, vrátane známej československej pretekárky Elišky Junkovej.