Kláštorná Kalcia prichádza s novou televíznou kampaňou. Rozvinie v nej magický príbeh sily vápnika.

Kláštorná Kalcia prichádza s novou televíznou kampaňou. Rozvinie v nej magický príbeh sily vápnika.

Voda pevná ako skala, Kláštorná Kalcia, vraj kedysi dávno pomohla uhorskému panovníkovi ubrániť sa Tatárom pri boji o hrad Turiec. Vďaka vápniku sa jej sila zachovala aj naďalej. Pokračovanie mystického príbehu minerálnej vody Kláštorná Kalcia, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, odštartuje v nedeľu, 2. mája 2021, premiéra nového televízneho spotu - Magická sila vápnika.

Kofola vo výročnej správe za minulý rok potvrdila prevádzkový zisk EBITDA presahujúci jednu miliardu českých korún. Skupinová EBITDA by mala miliardu presiahnuť aj tento rok.

Kofola vo výročnej správe za minulý rok potvrdila prevádzkový zisk EBITDA presahujúci jednu miliardu českých korún. Skupinová EBITDA by mala miliardu presiahnuť aj tento rok.

Skupina Kofola dnes vydala výročnú správu, v ktorej potvrdzuje predbežné výsledky roku 2020 zverejnené začiatkom februára. Tie boli nad očakávania: hodnota ukazovateľa EBITDA za rok 2020 dosiahla 1,03 miliardy CZK (38,96 mil. EUR), pričom celoročné tržby, aj napriek značným obmedzeniam trhu z dôvodu koronavírusu, klesli v porovnaní s predchádzajúcim rokom len o 3,7 %. Na základe doterajšieho vývoja roku 2021 manažment Kofoly potvrdil svoj odhad tohtoročného prevádzkového zisku EBITDA v rozmedzí 1,03 – 1,15 miliardy českých korún.

Slováci svoju lásku neskrývajú, viac ako tretina používa  milé prezývky pre svojich partnerov aj na verejnosti

Slováci svoju lásku neskrývajú, viac ako tretina používa milé prezývky pre svojich partnerov aj na verejnosti

Miláčik, zlatko, láska. Trojica najčastejších prezývok, ktoré na Slovensku používame pre svojich partnerov, či už sme mladí zaľúbenci, alebo zrelé páry. Podľa exkluzívneho prieskumu agentúry FOCUS pre značku Kofola1 až 42 % ľudí, ktorí majú partnera, pri oslovení používa milú, láskavú prezývku. Tretina z nich (37 %) pritom priznala, že pri jej používaní nehľadí na obecenstvo a milé, láskavé oslovenie používajú nielen doma, v súkromí, ale aj na verejnosti. Drvivá väčšina – 93 % volá svojho partnera stále rovnakou prezývkou a ak ju v priebehu života zmenili, tak to bolo v čase, keď prišli deti, alebo keď začali spolu bývať.

   Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Komunikácia Kofoly bude aj tento rok plná lásky. Už v najbližších dňoch sa na televíznych obrazovkách ukáže, že láska je síce len jedna, ale môže mať veľa mien. Či už sú láskyplné pomenovania partnera nežné, vtipné, alebo aj trochu štipľavé, vždy vyjadrujú jedinečné puto, ktoré spája dvoch milujúcich ľudí a dotvárajú príbeh ich lásky. A práve prezývky medzi partnermi sa teraz stávajú hlavným motívom aktuálnej kampane Kofoly - Láska má 1000 mien.

Kofola ukončila minulý rok nad očakávania. Ročný ukazovateľ prevádzkového zisku EBITDA prekročil jednu miliardu českých korún.

Kofola ukončila minulý rok nad očakávania. Ročný ukazovateľ prevádzkového zisku EBITDA prekročil jednu miliardu českých korún.

Aj napriek značným obmedzeniam na trhu v posledných mesiacoch roku z dôvodu koronavírusovej pandémie uzatvorila Skupina Kofola rok 2020 mierne nad očakávania. Hodnota ukazovateľa EBITDA za rok 2020 dosiahla podľa predbežných hospodárskych výsledkov 1,03 miliardy Kč (39 mil. EUR). Celoročné tržby klesli v porovnaní s minulým rokom o 3,7 %. Za relatívne nízkym poklesom tržieb je aj úspešná akvizícia českých minerálnych vôd Ondrášovka a Korunní, ktoré prispeli k rastu podielu na retailovom trhu.

5 tipov, ako sa pripraviť na mesiac bez alkoholu. S Kofolou nebude Suchý február až taký suchý

5 tipov, ako sa pripraviť na mesiac bez alkoholu. S Kofolou nebude Suchý február až taký suchý

Suchý február, osvetová kampaň, ktorá pomáha zmeniť stereotypy v nadmernej konzumácii alkoholu, po deviatich ročníkoch u našich českých susedov prichádza aj na Slovensko a získava dôležitého spojenca. Partnerom sa tento rok v oboch krajinách stala značka Kofola, ktorá prvým stovkám šťastlivcov, ktorí sa zaviažu k mesiacu bez alkoholu na maili [email protected], zaistí zábavu.

Kofola prichádza s novou značkou talianskej kávy Trepallini

Kofola prichádza s novou značkou talianskej kávy Trepallini

Po tom, čo Kofola ČeskoSlovensko kúpila etablovanú rodinnú firmu Espresso a vstúpila do kávového biznisu, sa rozhodla svoje voňavé portfólio ešte rozšíriť. Na trh uvádza novú značku kávy Trepallini, ktorá je namiešaná talianskymi majstrami, praží sa pekne po starom a stavia na tradícii a skúsenostiach ľudí podieľajúcich sa na výrobe kávy po generácie. Distribuovať ju chce nielen do gastronómie v čase jej opätovného otvorenia, ale aj do domácností prostredníctvom vlastného e-shopu.

Kofola zažila rekordné leto, spotrebitelia boli verní  tradičným značkám

Kofola zažila rekordné leto, spotrebitelia boli verní tradičným značkám

Skupina Kofola zlepšila kľúčové hospodárske ukazovatele, skvelé výsledky priniesol hlavne československý segment nealko nápojov postavený na tradičných značkách. Kofola zaznamenala v treťom kvartáli 2020 v medziročnom porovnaní tržby vyššie o 8325 tis. EUR, hodnota ukazovateľa EBITDA narástla oproti rovnakému kvartálu 2019 o 4592 tis. EUR. Kofola si tak vytvorila rezervu na ekonomické výkyvy súvisiace s druhou vlnou pandémie koronavírusu.

Kláštorná Kalcia sa prebojovala na shortlist  Global Water Drinks Awards
Prichádza bohatá šípková jeseň

Prichádza bohatá šípková jeseň

Jej ružové kvety začiatkom leta prenikavo rozvoňali lúky a háje a vďaka vysokému množstvu peľu boli obľúbenou zastávkou včielok. Teraz na jeseň sú už konáriky ruže šípovej obsypané sladkokyslými červenými plodmi - šípkami, ktoré sa stali vďaka svojim liečivým účinkom stálicou v našich domácich prírodných lekárničkách. Využijeme ich nielen v čaji, ale čoraz obľúbenejšie sú aj šípkové džemy, ktoré najlepšie chutia zo šípok ošľahnutých prvými mrazmi. Extrakt zo šípok dozretých v panenskej prírode Rajeckej doliny sa túto jeseň spojil aj s pramenitou vodou Rajec.

Kofola zvládla zatiaľ najťažší kvartál v histórii nad očakávania

Kofola zvládla zatiaľ najťažší kvartál v histórii nad očakávania

Skupina Kofola obhájila svoju silnú pozíciu v jednom z historicky najzložitejších kvartálov, hospodárenie zvládla na výbornú. Firme k výsledkom pomohla dlhodobá stratégia postavená na tradičných a lokálnych značkách, pružnosť v rozhodovaní pri hľadaní úspor a nadštandardné nasadenie zamestnancov. Kofole sa podarilo úspešne prevziať spoločnosti Ondrášovka a Korunní, vďaka čomu došlo k navýšeniu jej trhového podielu v českom retaile. Manažment Kofoly očakáva, že celý trh sa bude postupne prebúdzať s tým, že aj v prípade ďalších výkyvov má firma dostatočné zdroje na preklenutie ťažkých časov.

Rajec priniesol ľuďom v novej kampani kúzlo rajeckej prírody až domov

Rajec priniesol ľuďom v novej kampani kúzlo rajeckej prírody až domov

Agentúra Zaraguza nadviazala na minuloročnú spoluprácu so spoločnosťou Kofola ČeskoSlovensko a pripravila pre značku Rajec kampaň Kúzla prameňa, ktorá približuje ľuďom čaro nedotknutej prírody Rajeckej doliny. Kampaň nadväzuje na dlhodobé snahy Kofoly pestovať si vlastné bylinky pre ochutené vody Rajec, ku ktorým okrem harmančeka pribudla tento rok aj mäta, šalvia a materina dúška.

Načítať ďalšie